top of page

Sant Jordi IES Sant Just, Rutina.

RUTINA

Sota un fanal que enlluernava la nit,

centrats en nosaltres, dues ànimes, un camí.

Volàvem els dos junts, a un altre món, un altre país,

no existien les fronteres, ni barreres, només tu, jo, i el destí.


Vaig sentir papallones que volaven dins de mi,

una química que mai no havia aconseguit sentir,

però quelcom resultava estrany, canviar, divergir,

el món real es va apoderar de mi.


El cap dona voltes, entro en alerta.

Un llum em penetra

i començo a patir.


Un gegant empoderat em corgela, m'assola.

Sacsejant-me el cap com pastilles "Ricola".

M'escridassa una veu que difícilment s’ignora:

"lleva't d'un cop o faràs tard a escola!"



Pseudònim: Big Papa


3 views0 comments

Recent Posts

See All

Concurs AMIC Ficcions, 1r Capítol

Tacat de sang estava el paper el primer cop que vaig provar d'escriure, no podia parlar, no podria cridar, només escriure. El vent bufava com mai ho havia fet i les finestres trontollaven. Claustrofòb

Concurs AMIC Ficcions, 2n Capítol

Tremolo. Els meus ulls ploren sense llàgrimes. Una força sobrenatural m'empeny i expulsa del "camí la mort". Tot jo em sento tèrbol, desubicat, noto unes humides carícies que apaivaguen el so dels cri

Concurs AMIC Ficcions, 3r Capítol

M'he decidit a canviar, i soc conscient que per fer-ho he de començar a eliminar tot allò que no m'aporti. He creat un lema, "aportes o apartes", i encara que sembli una mica dràstic o inclús dramàtic

bottom of page